Translate

poniedziałek, 4 listopada 2019

Bóg się rodzi...

Witajcie :)
Dziś przychodzę z kolejną świąteczną kartką, w moich ulubionych ciepłych kolorach. 

 
Kartkę okleiłam papierami Grow old with me 06  i Grow old with me 01. Na nich nakleiłam pomalowaną na czerwono ramkę Pada śnieg  i napis  Bóg się rodzi, moc truchleje. Kompozycja kwiatowa składa się z dużego kwiatka z czerwonego foamiranu, listków z wykrojników, szyszek i sztucznych owoców. Dodałam też owoce anyżku z zestawu bakalii. Anyżek, listki, krawędzie ramki pomazałam lekko brązowym, metalicznym woskiem Pentart.




Użyte produkty:
Grow old with me 06 Lemoncraft
Grow old with me 01 Lemoncraft

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Piękna magia świąt ...urocza karteczka :)

piaseiza pisze...

Prześliczna :)

Chimera pisze...

Przepiękna, taka ciepła i klimatyczna :)

adablog14 pisze...

Rosso bellissimo...ciao Monia e buona giornata...Ada

Arleta pisze...

Cudowna

Mój świat kolorów pisze...

piękny świąteczny klimat!

Craftfanka pisze...

Przepiękna , urzekająca praca:)

Anna Jaga pisze...

Przepiękna świąteczna kompozycja i kolorystyka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna!!!

wiola_c pisze...

Śliczna kartka, w pięknych, ciepłych kolorach. :)