Translate

piątek, 1 listopada 2019

Lemoncraft challenge

Witajcie.
Dziś wraz z całym DT Lemoncraft zapraszam Was na nowe, klimatyczne wyzwanie Purples. Jak zwykle jako inspiracja służy piękny moodboard.


Moja interpretacja jest świąteczna. Wybrałam raczej jaśniejsze odcienie kolorów z tablicy i zrobiłam  fioletowo-niebiesko-białą kartkę-piramidkę. Jeśli chcielibyście również zrobić taką kartkę, to może przyda Wam się mój kurs ;)


Bazę okleiłam papierem Joy to the world dodatkowy arkusz (z okładki kolekcji), z niego również wycięłam wykrojnikiem niebieskie listki. Z bloczka Joy to the world basic wycięłam kwiaty poinsecji. Dodałam jeszcze duży kwiat z foamiranu, trochę koronki i duże jagody. Wszystko obsypałam grubym brokatem.





Koniecznie zajrzyjcie na lemonkowego bloga, dziewczyny jak zawsze przygotowały fantastyczne inspiracje i zapraszamy do wspólnej zabawy :)

6 komentarzy:

Chimera pisze...

Świetna! Piękne te kolory :)

Mój świat kolorów pisze...

cudna i te kolory, zachwycająca całość:))

wiola_c pisze...

Kartka piramidka wygląda super w twojej kompozycji i te cudne kolory ... po prostu pięknie :)

aga-craft pisze...

Bajeczna gwiazdeczka :)

chanya13 pisze...

Urocza :) ładnie jej w tych kolorach

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Bajkowo wyszło, bardzo mi się podoba!!!