Translate

czwartek, 19 maja 2016

Dla dziewczynki

Pamiątka komunii dla dziewczynki, delikatna i prosta.


Biały papier wytłoczyłam folderem Marianne D DF3416, dodałam bordery CR1330. Na owalach w centrum przykleiłam tekturkę ze Scrapińca, a pod nimi wycinankę Marianne D LR0272. Dodałam też różowe kwiatuszki z WOC, listki bluszczu wycięte dziurkaczem oraz garść perełek.


Pod życzeniami jest kieszonka na pieniądze, którą ozdobiłam  borderem CR1330.



W komplecie oczywiście pudełko.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

aga-craft pisze...

Słodki komplecik. Ładnie połyskują te perełki :)

Arleta pisze...

rewelacyjna kartka

Aneta pisze...

Pięknie, bardzo delikatnie wyszło. Idealne kolory.

SD pooja pisze...

So Elegant !

Emilia-tworzy pisze...

Śliczny komplet

a.le kartka pisze...

Śliczny komplet, bardzo subtelny.

wiola_c pisze...

Piękny i delikatny zestaw :D