Translate

wtorek, 31 maja 2016

Pretty Flori Spring

Wspominałam Wam już o nowych kwiatach, które zaprojektowałam dla Wild Orchid Crafts. Wreszcie do mnie dotarły, więc mogę je Wam pokazać bliżej.
Przedstawiam więc - oto geum...


Opakowanie  zawiera 12 kwiatów, w czterech kolorach i  czterech rozmiarach od ok. 6cm do 2,5cm.



A oto anemone... 


Opakowanie zawiera 30 jednakowego rozmiaru kwiatów w 6 kolorach, pastelowych i bardziej intensywnych. 





Mam nadzieję, że się Wam spodobają :)

Jeśli robicie zakupy w Wild Orchid Crafts, pamiętajcie o rabacie 10% na hasło MONIKA10 :)

20 komentarzy:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

zaczarowana ....:)

aga-craft pisze...

Łał, jestem zachwycona :) :) :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNE!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudne!

Ammaris Art pisze...

Obłędne! :)

Gosia pisze...

oczu nie mogę oderwać!

a.le kartka pisze...

Klasa!

a.le kartka pisze...

Klasa!

Wanda pisze...

Moniu są przepiękne :)

Madlenia pisze...

Szok! Cudne:)! Zdolna jesteś bardzo, piękne kwiatuszki!

Chimera pisze...

Są przecudne! Można się w nich zakochać :)

wiola_c pisze...

Moniś są cudne. :)

OriBella pisze...

Monia są idealne!!:)

Evik pisze...

Cudne Kwiaty! Miło widzieć, że dla nich projektujesz. Gratulacje. Pozdroawiam.

cyga pisze...

A to niespodziankę zrobiłaś, piękne kwiaty.

Klaudia/Kszp pisze...

och, wspaniałe! <3

zmorka pisze...

Śliczne są :)

Anita pisze...

Kapitalne :**

Megliken pisze...

Piękne i od razu widać, ze Twoje :) A te anemony z dwukolorowymi pręcikami są świetne!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Your flowers are impressive! Excellent work!