Translate

niedziela, 15 maja 2016

Baby or child

Czas na kolejne wyzwanie Marianne`s Design Divas - temat Anything goes z opcją dziecko.
Moja interpretacja to urodzinowa kartka sztalugowa dla sześciolatki.


Chciałam, aby była radosna, pełna kwiatów i kolorów. Aby była jeszcze ciekawsza, zrobiłam shaker-box.




Radosną girlandę HT1604 pokolorowałam promarkerami.


Do kompletu torebka z Eco-Scrapbooking...


...z tagami i cyferką.


Użyte produkty Marianne D:


Clear Stamps - Hetty's Border Garland Bunting HT1604

Basic Shapes Labels CR1352

Build A Rose LR0398

Swirls & Leaves LR0414

Passe Partout Circles CR1360

Eline's Snowflake LR0185

 

Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)

8 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Piękna sztalugowa karteczka! Piękne wykonanie !Pozdrawiam-Gosia

a.le kartka pisze...

Ależ tu się dużo dzieje! Forma, kolory, mnóstwo detali - wspaniała :)

a.le kartka pisze...

Ależ tu się dużo dzieje! Forma, kolory, mnóstwo detali - wspaniała :)

Madlenia pisze...

Cudeńko! Bardzo podoba mi się cały zestaw :).

Paseczkowa pisze...

Jestem pod wrażeniem :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

EXTRA!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

This is great! It is cute and the flowers work well with the theme.

wiola_c pisze...

Ależ wesoła karteczka. :)