Translate

środa, 4 maja 2016

Komunijny BAZYL

Sezon komunijny w pełni, więc dzisiaj pokażę Wam pamiątkę pierwszej komunii  - album BAZYL z Eco-Scrapbooking.



Piękny album ma wymiary 217x160mm, wewnątrz jest 6 kart z białego kartonu o gramaturze 300g. Okładki wykonane są z tektury ok. 2mm, oklejone białym płótnem.


Okładkę ozdobiłam dość bogato. Dużo prostsze jest wnętrze albumu, bo nie chciałam, by bogate ozdoby odwracały uwagę od zdjęć. 


Kiście winogron zrobiłam z perełek na drucikach z WOC. Również z WOC pochodzą wszystkie kwiaty.


Ponieważ w komplecie nie robiłam kartki, na pierwszych stronach albumu umieściłam cytat oraz życzenia.



Tutaj przykleiłam dodatkową harmonijkę, która pomieści trzy zdjęcia.



Delikatne ozdoby to tekturki ze Scrapińca, kwiaty jabłoni z WOC, gaza, listki i perełki.




I ponownie harmonijka na dodatkowe zdjęcia.




 

Do kompletu ozdobiłam również pudełko na album. 


Pudełko jest łatwe do złożenia, a podwójne ścianki są grube i solidne.


Dziękuję za odwiedziny, wszystkie miłe słowa i pozdrawiam wiosennie :)

20 komentarzy:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Uroczy albumik :) szkoda że za moich czasów takich nie było w modzie...:)

aga-craft pisze...

Zachwycający, oglądam, oglądam i oglądam :)

Ola (Ikemo) pisze...

Piękny album!

Wanda pisze...

przepiękny :)

Emilia-tworzy pisze...

Przepiękny album, super wykonanie

Ewelina pisze...

Alez piekny!

a.le kartka pisze...

Przepiękny!

Lady E pisze...

Moniu CUDO!!! Pięknie dopracowany taki delikatny :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudny!

adablog14 pisze...

Mamma mia e' stupendo Monia !!!...molto raffinato e pieno di dettagli meravigliosi...SUPER SUPER SUPER...HUGS ADA

Madlenia pisze...

Jak zawsze cudownie dopracowana praca :), piękny!

Gosia pisze...

Piękny album, stylowy i elegancki. Będzie świetną pamiątką :)

Katlus pisze...

Przepiękny! Zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twojej ręki :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

FANTASTYCZNY album!!!

krystynas pisze...

Jestem zachwycona Twoim albumem, będzie wyjątkową pamiątka.
Pozdrawiam

Malgodia pisze...

Przepiękny :) bardzo mi się podoba :)

wiola_c pisze...

Przepiękny, dopracowany w każdym szczególe album. :)

Anonimowy pisze...

Przepiękny,a czy mogłabym się dowiedzieć z jakiej kolekcji pochodzi ten papier?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Papier to UHK Celebration February.

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za odpowiedz, tak myślałam ale musiałam się upewnić.
Album jest cudny, chyba jeden z najładniejszych jakich widziałam, delikatny i przepięknie dopasowane szczegóły