Translate

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Ślubna w klimacie vintage

Pamiątka ślubu ozdobiona papierami Craft&You Design i kwiatami z Wild Orchid Crafts.
Użyłam obu stron papieru Vintage Time 03, na różowe tło użyłam Vintage Time 04. Bardzo lubię piękne wzory papieru Vintage Time 03.


Do papierów vintage świetnie pasują różowe róże z WOC, listki i perełki. Śliczna, koronkowa serwetka to jeden z wykrojników Basic Shapes - CR1331, nakleiłam go na ramkę LR0240.  Gałązki wycinałam wykrojnikami  COL1393 z kolekcji wrześniowej Marianne.


Wnętrze kartki również ozdobiłam Vintage Time 03, którego klimat podkreśla koronka z WOC.



Materiały z Wild Orchid Crafts:
PINK MIST WILD ROSES 30mm QVR-063
MIXED PINK TONE TRELLIS ROSES 35mm MKX-092
BABY PINK OPEN ROSES - 15mm MKX-006
GREEN ROSE LEAVES - 15mm MKX-441
GREEN ROSE LEAVES - 25mm MKX-440
1 METRE (1.1 Yards) LENGTH WHITE COTTON LACE MKX-588
HEART SHAPED IVORY PEARL BEADS GST-033 
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET B) - ⅛" (3mm) MKX-505 
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET A) - ⅕" (5mm) MKX-315 

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

20 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik!!!

GosiaMachynia pisze...

Wow jaki fantastyczny komplet, cudowna kompozycja kwiatowa !!!

a.le kartka pisze...

Śliczny komplet! Urzekłam mnie koroneczka wewnątrz kartki - drobiazg, ale jaki uroczy! :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniale kompozycje. Na tej kartce i wczesniejszych! Piekne komplety :-)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Bajeczna!

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Tutaj przepych i elegancja jak zwykle ☺

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Tutaj przepych i elegancja jak zwykle ☺

ewinka Nowa pisze...

Śliczne różowości i bogate ukwiecenie :-))) Elegancka kartka :-)))

piaseiza pisze...

Piękna i jaki środek!

artiza pisze...

ach...piękności:) cudo

Chimera pisze...

Jak pięknie! Zachwyciła mnie różana kompozycja :)

Klaudia/Kszp pisze...

prześliczna :)

Miriamart pisze...

wspaniała :)

dokaem pisze...

Cudnie pastelowa :)

Shylaashree pisze...

gorgeous flowers as usual

OriBella pisze...

Zachwycający jest ten bukiet róż:)

Unknown pisze...

Śliczna!

wiola_c pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
wiola_c pisze...

Prześliczna różana kompozycja. Piękny komplet.

Ewa S. pisze...

Ależ Ty Moniu cudnie komponujesz swoje kartki!!!