Translate

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Pocztówka z wakacji

Na konkurs "ScrapPocztówka - Brother ScanNcut PL" wykonałam moją wersję pocztówki.



Jeśli wakacje - to tylko nad morzem! Słuchać szumu fal, podziwiać piękne kolory, robić mnóstwo zdjęć i szukać skarbów na plaży.
Tak było i w tym roku. Z przywiezionych skarbów zrobiłam pocztówkę, a jako, że ostatnio mam nieodparte skłonności do form, których nie da się jednoznacznie zdefiniować, również ta pocztówka jest połączeniem wszystkich form w jednej pracy. Są elementy rozkładanej kartki, ale jest też shadow-box i całkiem sporo zdjęć.
Jak zwykle zaczęłam z garścią przydasi - ta garść w miarę postępów prac rozrastała się i rozrastała. Zrobiłam bazę z papieru wizytówkowego i ozdobiłam okładkę. Potem okleiłam bazę papierem scrapowym, wewnątrz wkleiłam shadow-box, który udekorowałam - są muszelki, kamyk, koraliki, mikrokulki, w małej buteleczce jest też piasek z plaży. Na prawym skrzydełku przykleiłam harmonijkę zdjęć, związywaną dratwą.
Wszystkie zdjęcia, jakich użyłam, zrobiłam sama w czasie tegorocznych wakacji. 


Pocztówka w wersji złożonej wygląda następująco:


 


Po rozwiązaniu sznurka można zobaczyć wnętrze, pełne zdjęć i pamiątek znad morza.



Piasek z plaży w buteleczce :)


Muszelki i kamyk...


I moje zdjęcia zrobione na Helu i w Rozewiu.

 
 

I jeszcze zdjęcia z etapów powstawania pocztówki - jak mówiłam, rozrastała się w miarę postępów prac ;)


 
Użyłam papierów Craft&You Design z kolekcji Vintage Time i tekturek z Wycinanki.



Jeśli lubicie być na bieżąco z moimi pracami - zapraszam do obserwowania mnie. Na pasku z prawej strony umieściłam linki do Pinteresta, Instagramu, Fan Page. Możecie też obserwować mój blog za pomocą Bloglowin :)


Dziękuję za odwiedziny  i każde pozostawione słowo :*

14 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

FANTASTYCZNAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Ann pisze...

Piękna :)

Nitki Ariadny pisze...

Po prostu mistrzostwo!!!

Chimera pisze...

Śliczna i do tego bardzo pomysłowa :)

a.le kartka pisze...

To jest pocztówka, mini album i shadow box w jednym! Genialne i piękne :))

IWA pisze...

Majstersztyk!

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Jeeejciu Moni NIESAMOWITA praca :-))))))))))

DoryScrap pisze...

Great idea!! Fabulous!!

Amlai pisze...

Ale cudo! W ogóle fantastyczny pomysł z połączeniem pocztówki/albumiku z shadowboxem!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Robiłam już kartkę połączoną z shadowboxem, prawie rok temu, na urodziny dla mojego męża :)

Aggie pisze...

To jest NIESAMOWITE! Wykonanie oczywiście idealne (jak zwykle), ale sam pomysł wymiata! Z całego serca życzę powodzenia w konkursie i naprawdę się zdziwię, jeśli Twoja praca nie zajmie pierwszego miejsca. Majstersztyk :)

wiola_c pisze...

piękna pocztówka. Podziwiałam już na FB ale i tu pozwolę sobie powzdychać do twoich nietuzinkowych pomysłów.

Ewa S. pisze...

Jejkuś, ależ to niesamowity projekt - boska pocztówka!!!