Translate

niedziela, 16 sierpnia 2015

Anything goes

Czas na kolejne wyzwanie Marianne`s Design Divas, tym razem można zgłosić dowolną pracę, pod warunkiem, że zawiera 3 produkty Marianne D.

Moja interpretacja to kartka pełna kwiatów.


Zrobiłam je z fioletowego papieru czerpanego za pomocą Marianne D  COL1394, ich środki potuszowałam różowym tuszem i dodałam pręciki. Dodałam listki wycięte z białego papieru czerpanego i fioletowego papieru czerpanego za pomocą Marianne D  COL1393. Delikatna okrągła ramka to CR1331, pod nią przykleiłam ramkę LR031. Śliczne borderki wycięłam wykrojnikiem z zestawu DF3415. Fioletowy papier to Spring Garden Craft&You Design.



Produkty Marianne Design:
Embossing folder & Cutting die Regency DF3415
Basic Shapes Circles CR1331
Petra`s circle & crown LR0317
Eline`s helleboras COL1394
Eline`s poinsettia COL1393

Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

10 komentarzy:

Ann pisze...

Piękna :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna! Pięknie ukwiecona!!

Hanna Pater pisze...

Śliczna w moich ulubionych kolorach, pastelowy róż i wrzos. Pozdrawiam serdecznie.

OriBella pisze...

Piękna, a i detale subtelnie dodane (malutkie koraliki cudnie wkomponowałaś w całość)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wspaniała kompozycja, piękna kartka :)

Matilde pisze...

Niezmiennie podziwiam Twoje kwiatki :)

a.le kartka pisze...

Śliczna!

SD pooja pisze...

So beautiful !

Ewa S. pisze...

Ależ cudowności - w moich kochanych fioletach!!!

wiola_c pisze...

Wspaniałe fiolety. :)