Translate

środa, 12 sierpnia 2015

Na chrzest

Na chrzest małej Jagódki zrobiłam kartkę - składaczek ze zdjęciem.



Śliczna, koronkowa serwetka to jeden z wykrojników Basic Shapes - CR1331. Na niej przykleiłam wycinankę ze starszego wykrojnika - CR1201. Ażurowe zawijaski wycięłam DF3415, a listki wykrojnikami  COL1393 z kolekcji  wrześniowej.  Kwiaty oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Wewnątrz życzenia i delikatnie ozdobione zdjęcie.


Papiery pochodzą z Galerii Rae.


Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna pamiątka!!

Eliza Art pisze...

Przepiękna jak zwykle. pamiątka będzie na całe życie. Pozdrawiam

Mihaela pisze...

Gorgeous card!

ollart pisze...

Śliczna kartka i to zdjęcie maleństwa;)

Marta Anita pisze...

Ależ piękna kartka!

Wanda pisze...

cudny komplecik :)

Hanna Pater pisze...

Śliczna kartka. Powiedz kochana czego uzywasz na baze karteczki. Kombinuje coś stworzyc pierwszy raz i nie mam pojecia o niczym. Pozdrawiam serdecznie.

Klaudia/Kszp pisze...

prawdziwe cudeńko :)

dokaem pisze...

Piękna pamiątka!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ja używam papieru wizytówkowego, ale można kupić gotowe bazy. Poszukaj kursów na blogach, na YouTube albo zapisz się na jakieś warsztaty, będzie łatwiej zacząć. Powodzenia :)

Justyna pisze...

Przepiękna kartka :)

a.le kartka pisze...

Perfekcyjna!

wiola_c pisze...

wspaniała. :)

Pretty pisze...

SUPERBE BISES PRETTY

Ewa S. pisze...

Przepiękna jest, cudownie łamie konwencję różowego dla dziewczynki!!!

krystynas pisze...

Wyjątkowa pamiątka :)