Translate

czwartek, 10 października 2024

Kartka z domkiem

 

Witajcie :)
Dzisiejsza kartka świąteczna powstała właściwie niemal z jednego arkusza papieru - Rustic Christmas 01/02. Z niego zrobiłam obie warstwy tła i z niego wycięłam prześliczną, delikatną grafikę z zaśnieżonym domkiem, którą przykleiłam w centrum. Dodałam jeszcze tylko choinki z arkusza Christmas 21, pierniczki z Christmas 22, gałązki i kwiaty z Christmas 20 i napis z okładki. Uwielbiam subtelne kolory i delikatność tych papierów.


 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2151 Florals 29, ramka to 2155 Joyous Ornament - Round, narożniki to jedne z 2187 Autumn Fancy Corners, a listki wycięłam 2153 Holly Greenery.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!    

Brak komentarzy: