Translate

niedziela, 13 października 2024

Kartka z Mikołajem

 

Witajcie :)
Dzisiaj mam dla Was kolejną świąteczną karteczkę, tym razem z pięknymi tekturkami ze Scrapka. Aby oprawić grafikę Mikołaja użyłam dwóch tekturkowych ramek. Pierwszą, Alleluja serwetka 1, pomalowałam na czerwono, na niej ułożyłam ramkę Nasza zima zła. Chociaż są z różnych kolekcji, utworzyły świetny duet. Powyżej Mikołaja ułożyłam kompozycję z kwiatów, moich dużych z foamiranu i małych kwiatków Sweetheart. Do kompozycji dołożyłam również tekturkowe gałązki jodły.



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Listki wycięłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2153 - Holly Greenery, border to 2121 - Decorative Borders, a ramka 2155 - Joyous Ornament - Round.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

Brak komentarzy: