Translate

poniedziałek, 21 października 2024

Kartka z bombkami

 

Witajcie :)
Mam dziś dla Was kolejną kartkę świąteczną, którą zrobiłam z kolekcji Rustic Christmas. Tło kartki zrobiłam z obu stron papieru Rustic Christmas 01/02. Kraciasta spodnia warstwa podkreśliła delikatność beżowo-złotego papieru z piękną, świąteczną kompozycją roślinną. Ułożyłam na niej śliczne bombki z z Christmas 22, gałązki, pomarańcze i kwiaty z Christmas 20 i napis z okładki. Całość wyszła przestrzenna i delikatna.
 
 


Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2151 Florals 29, border 2121 Elegant Decorative Borders, a listki wycięłam 2153 Holly Greenery.  
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!   

Brak komentarzy: