Translate

czwartek, 13 czerwca 2024

Na zakończenie roku szkolnego

Witajcie :)
Zaraz koniec roku szkolnego, więc mam dziś dla Was dwie karteczki na tę właśnie okazję, pełne pięknych tekturek Anemone. 
Na pierwszej kartce przykleiłam świetną Ramkę na bogato, a na niej umieściłam tekturkę z zestawu Sówki i ołówek z zestawu Pędzle i ołówek. Wśród kwiatów dodałam śliczne Gałązki wiśni, a na pudełku grewerowany kałamarz.




 
Drugą kartkę zdobi Ramka fanaberia, na niej przykleiłam tekturkę z zestawu Sówki. Wśród kwiatów dodałam moje ulubione, delikatne gałązki wisterii. Pudełko również ozdobiłam grawerowanym kałamarzem.
 



 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Wanda pisze...

Przepiękne kartki :)

JanniedenButter pisze...

Wat een prachtige kaarten en mooie bloemen !!
H,groeten van Jannie