Translate

czwartek, 27 czerwca 2024

Na rocznicę ślubu

Witajcie :)

Dziś mam dla Was gratulacyjną kartkę z okazji pięknej, pięćdziesiątej rocznicy ślubu, którą ozdobiłam cudnymi tekturkami Anemone.

Pod kompozycją kwiatową umieściłam śliczną tekturkę Ramka Pogodna, a wśród kwiatów dodałam ptaszki i tekturki Jemioła ornamenty. Jeden z nich możecie zobaczyć również na pudełku. Wprawdzie to tekturki z kolekcji świątecznej, ale wspaniale uzupełniły kompozycję. Duże kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, a małe to urocze, 10mm różyczki, które również znajdziecie w Scrapku. Ozdobiłam także wnętrze kartki, oprócz życzeń nakleiłam tam też przepiękny cytat "Kochać i być kochanym...".

 



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

JanniedenButter pisze...

Wat een geweldig mooie kaart Monika !
De bloemen zijn prachtig .
Hartelijke groeten van Jannie

aga-craft pisze...

Piękna, bardzo elegancka :)

Wanda pisze...

Przepiękna kartka wszystko idealnie pasuje :)

Ellen pisze...

Gorgeous!
Gr Ellen