Translate

piątek, 21 czerwca 2024

Kartka imieninowa

Witajcie.
Chcę Wam dziś pokazać romantyczny zestaw imieninowy. Wróciłam do jednej z pięknych, starszych kolekcji, Amids The Roses i ozdobiłam mój zestaw delikatnymi papierami Amids The Roses 09/10 i 07/08. Do tego dodałam coś nowszego - śliczne grafiki wycięte z arkuszy Wedding. Romantyczna altanka i szpilki pochodzą z Wedding 5. Baloniki, które nakleiłam na pudełku, wycięłam z Wedding 6. Listki wycinałam z Leaves 13. Jak widać kolekcje Scrapandme świetnie można ze sobą łączyć, a grafiki ślubne nadają się też na inne okazje :)   
 




 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2117 Florals 28, dodałam też border 2121 Elegant decorative borders.  
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!    

1 komentarz:

Alicja pisze...

Piękna, kobieca kartka. Pozdrawiam.