Translate

czwartek, 3 marca 2022

Wielkanoc na różowo

Witajcie.
Wprawdzie moje ulubione kolory na Wielkanoc to żółty i zielony, ale czasem próbuję też czegoś innego. Dlatego właśnie dziś pokażę Wam kartkę na różowo. Jajko i kwiaty na dole wycięłam z papieru Pink Blossom 2 07/08. Pod nim ułożyłam warstwy papieru Pink Blossom 2 05/06 i Pink Blossom 2 01/02. Dodałam kwiaty, listki z Cut Out Sheet Leaves 3 i kwiatuszki z Pink Blossom 2 Cut Out Sheet Flowers.
 



Użyte produkty:

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

5 komentarzy:

aga-craft pisze...

Pięknie ukwiecona praca :)

Samra pisze...

WOW! Stunning work as always.
Samra
Paper Talk with Samra

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna, bardzo elegancka, wiosenna karteczka!!!

Mój świat kolorów pisze...

w tych kolorkach też się pięknie prezentuje:)

wiola_c pisze...

Cudne kolory. Karteczka Moniś jest tak radosna, że od razu jakoś tak weselej na sercu. 🙂