Translate

niedziela, 27 marca 2022

Owieczka i żonkile

Witajcie.
Czy znacie już nową kolekcję wielkanocną Scrapka? Jest naprawdę prześliczna, z mnóstwem cudnych, delikatnych gałązek, ramek i zwierzątek, jest nawet przestrzenny kurnik! Mnie szczególnie urzekły stebnowane zwierzątka, więc na mojej dzisiejszej kartce musiała zagościć ta boska owieczka ;)
Dodatkowo na kartce zrobiłam kompozycję kwiatową, głównie z kwiatów z foamiranu, śliczna ramka, pomalowana na żółto dodała uroku, a na dole umieściłam napis, też z nowej kolekcji :)
 



Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

5 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka. Słodka ta owieczka, a kwiaty CUDNE!!!

Asia Hadzik pisze...

Piękności

Alicja pisze...

Piękną kartkę wykonałaś.Owieczka super ale mi się bardzo podobają te żółte kwiatki. Pozdrawiam :-).

Wanda pisze...

Cudna karteczka :)

Gosia pisze...

Śliczna, po prostu !