Translate

czwartek, 17 marca 2022

Aftenoon Sky na Wielkanoc

Witajcie.
Coraz cieplej na dworze, możemy już się cieszyć krokusami, czyli Wielkanoc coraz bliżej. W związku z tym przychodzę dziś z kolejną kartką wielkanocną. Tym razem do jej zrobienia użyłam nowej, jeszcze ciepłej kolekcji Aftenoon Sky. Wybrałam delikatne papiery Aftenoon Sky11 i 12, do których dołączyłam listki z Cut out sheet Leaves 8. Chciałam dodać soczyste i mocne akcenty, więc zrobiłam żółte kwiaty z foamiranu, a dodatkowo wycięłam żółte kwiaty z Sunflowers Cut out sheet flowers.
 



Użyte produkty:

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Uwielbiam karteczki wielkanocne w żółci .są takie radosne:)

aga-craft pisze...

Cudowna słoneczna karteczka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna!! Śliczne kwiatuszki!!

Melka blogerka pisze...

Szałowa kartka! Ta żółć dodaje energii! :)