Translate

poniedziałek, 13 grudnia 2021

Szklane kule

Witajcie :)
Święta coraz bliżej, kartki wysłane, więc oddaję się tworzeniu świątecznych ozdób. Poprzednio pokazałam Wam dekorację na tacy, a dziś przychodzę z ozdobami okna, które zrobiłam za pomocą tekturek Anemone i szklanych kul. W jednej kuli użyłam ślicznych kamieniczek, a w drugiej umieściłam rozśpiewanych, bałwankowych kolędników. Dołożyłam dużo brokatu i suche gałązki, które pomalowałam gessem. Na kulach zrobiłam kompozycje z moich kwiatów z foamiranu, różnych gałązek i ozdób. Będą pięknie migotać w oknie, gdy już śnieg stopnieje ;)





 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

7 komentarzy:

Wanda pisze...

Cudnie wyszła dekoracja :)

piaseiza pisze...

Ale cuda!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękne kule!!! Wspaniała dekoracja!!

Mój świat kolorów pisze...

wow,przepiękne!

aga-craft pisze...

Jak pieknie, elegancko i bielusieńko :)

Jan's Paper Flowers pisze...

Oh my goodness! These are absolutely GORGEOUS!!!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.