Translate

piątek, 17 grudnia 2021

Rocznica na niebiesko

Witajcie.
Dziś przychodzę z kartką, zrobioną z okazji rocznicy ślubu, którą jest zarazem bonem na sesję zdjęciową. Do jej ozdoby użyłam ślicznych papierów z kolekcji Sapphire Days.
Tłem jest arkusz Sapphire Days 09/10, drugiego arkusza, Sapphire Days 03/04 użyłam jako górnej warstwy i okleiłam nim pudełko. Śliczne kompozycje kwiatowe wspaniale je ozdobiły. Do kompozycji kwiatowej dodałam listki wycięte z arkusza Leaves 06.
 



Użyte produkty:
Sapphire Days 09/10
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

7 komentarzy:

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

A beautiful card with lovely details and colors Monika.
Greetings Miranda

Craftfanka pisze...

Piękna kartka:)

Asia Hadzik pisze...

Śliczna <3

aga-craft pisze...

Wspaniała karteczka, lodowo zimowa kolorystyka na piękną rocznice :)

Mój świat kolorów pisze...

cudowna kompozycja!

wiola_c pisze...

Prześliczna i jak zwykle u Ciebie cudnie ukwiecona. :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna !!! Cudne kwiatuszki!!