Translate

poniedziałek, 27 grudnia 2021

Kamieniczka

Witajcie :)
Już po świętach, prezenty wręczone, a więc mogę pokazać moją kamieniczkę. Zrobiłam ją na bazie ze sklejki i właściwie jest zupełnie jak nie moja - bardzo prosta i minimalistyczna. Bazę skleiłam, pomalowałam gessem, a po wyschnięciu naniosłam pastę strukturalną przez cegiełkową maskę. Potem znowu ciut podmalowałam i dodałam białego brokatu. Wewnątrz świecznika przykleiłam arkusz kalki, na której nakleiłam wycięte z kalki śnieżynki. Na koniec jeszcze trochę pochlapałam kalkę gessem i kamieniczka była gotowa. Prawda, że zupełnie jak nie moja?
 



 
Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!   

6 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Przepiękna w tej bieli! Małe białe gwiazdy betlejemskie z boku przed choinką też pasowałyby.
Ale tak jest idealnie! Pozdrawiam 😀

Wanda pisze...

Cudna praca mi się bardzo podoba :)

aga-craft pisze...

Śliczna jest, wspaniały zimowy klimacik :)

Alicja pisze...

Piękna ta kamieniczka- lampion. Bardzo klimatyczna i podoba mi się taka biała. Pozdrawiam :-).

Matilde pisze...

Cudna jest ta kamieniczka!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna!!! Wspaniała zimowa ozdoba!