Translate

piątek, 15 stycznia 2021

Notesik na lodówkę

Witajcie.
Mnóstwo śniegu za oknem, więc trochę przekornie mam dzisiaj bardzo kwiecisty i soczysty notesik na lodówkę z produktami ze Scrapka.
 

 
 
Do recyklingowej bazy przykleiłam prostokąt wycięty z arkusza Simple Story Beige 3 8/10. Śliczną, delikatną rameczkę Dream przecięłam na pół i jedną jej część przykleiłam na dole, jako ozdobnik, a drugą przykleiłam nad notesikiem. Pod moimi kwiatami z foamiranu podkleiłam płaskie kwiaty wycięte z papierów Especially for You, listki z arkusza Amidst Rose Listki 01 i tekturki gałązki, które pocięłam na mniejsze fragmenty. 
Na koniec dodałam kilka perełek i moja lodówka może witać wiosnę ;)
 

Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

8 komentarzy:

wiola_c pisze...

Jest śliczny a kwiaty w takim pięknym kolorze od razu dodają energii na resztę dnia. Wystarczy tylko na nie spojrzeć. :)

Bożena S pisze...

Świetny notesik piękne kwiaty :)

Wanda pisze...

Fantastyczny notesik, kwiaty cudnie się prezentują :)

Celestial pisze...

Cudowny! A kwiaty są zachwycające :)

Asia Hadzik pisze...

Uroczy <3
Aż żałuję, że nie możemy mieć nic na lodówce...

Mój świat kolorów pisze...

Piękny, a kwiaty zachwycające 🥰

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny!! Kwiaty śliczne!!!

Agata Borowska pisze...

Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.