Translate

sobota, 2 stycznia 2021

Urodzinowa

Witajcie.
Uwielbiam papiery ScrapAndMe za piękne wzory, ale też za to, że można je dowolnie łączyć. Dziś chcę Wam pokazać urodzinową kartkę, na której wymieszałam kilka kolekcji. Do oklejenia kartki użyłam papierów Blooming Magnolia 11/12 i Blooming Magnolia 07/08. Kompozycja kwiatowa składa się z moich kwiatów, do których dodałam mnóstwo listków z arkuszy Leaves i Amids The Roses Leaves 02. Listki mają różne odcienie, a razem wyglądają świetnie. Uroku dodały malutkie niebieskie niezapominajki i  frezje, które wycięłam z Celebrations Blue Flowers. Do kompletu okleiłam również pudełko: na zewnątrz użyłam Blooming Magnolia 11/12, a wewnątrz Blooming Magnolia 05/06.
Edit: Raczki/kraby umieściłam na kartce na specjalne życzenie jubilatki, która walczy z chorobą.
 



 
Użyte produkty: 
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

8 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Przepiękne kwiaty! Zdrowia i nieustającej weny w 2021 roku życzę :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna!! Przepiękna karteczka!! Kwiaty są śliczne i w moim ulubionym kolorze!!!
Oby ten Nowy Rok był lepszy - radośniejszy!!!

Wanda pisze...

Moniu zachwycająca kartka, kwiaty wyszły cudnie, cała kompozycja zachwyca:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

aga-craft pisze...

Do siego Roku Moniko :) piękna praca :)

Matilde pisze...

Nie wpadłabym na to, żeby do takiej kompozycje dołożyć kraba :) Świetnie to wszystko razem wygląda :)

Ann pisze...

Bardzo efektowna, szczególnie kwiaty piękne :) A krab nieco zaskakujący :)
Szczęśliwego Nowego Roku :)

wiola_c pisze...

Ślicznie wszystko ze sobą współgra. Kwiaty obłędne a kraby/raki w kompozycji są zaskakujące ale świetnie uzupełniają całość. :)
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. :*

Mój świat kolorów pisze...

wow, piękna a kwiaty zachwycają urodą:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)