Translate

niedziela, 17 stycznia 2021

Ślubnie i wiosennie

Witajcie.
Zimę lubię tylko za oknem, więc dzisiaj znowu wołam wiosnę przy pomocy ukwieconej i słodkiej kartki ślubnej. Kartkę okleiłam ślicznym, delikatnym papierem Celebrations Rouge 01/02, tego samego papieru użyłam wewnątrz kartki i na pudełku. Kompozycję kwiatową z przestrzennych kwiatów uzupełniłam uroczymi kwiatuszkami wyciętymi z arkusza Celebrations Rouge Flowers i listkami, które wycięłam dziurkaczem z arkusza Blooming Magnolia 09/10.  Klasyczna kompozycja na pięknych papierach ScrapAndMe zawsze świetnie się sprawdza.





Użyte produkty:

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

Wanda pisze...

Przepiękny komplet :)

Jan's Paper Flowers pisze...

Your card is absolutely beautiful Monika. I always look for your signature pink flowers. lol

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny i romantyczny komplecik!!

Celestial pisze...

Prześliczny komplecik :) Papierki cudne :)