Translate

piątek, 15 lutego 2019

Zaproszenia na niebiesko

Witajcie.
Wciąż jeszcze robię zaproszenia na komunię syna, więc dziś chcę Wam pokazać dwa kolejne z produktami z komunijnej kolekcji Anemone.


Pierwsze, kwadratowe zaproszenie ozdobiłam zaembossowaną hostią, którą umieściłam w centrum Ramki lilia. Dodałam kwiaty z białego foamiranu i zielone listki wycięte dziurkaczem. W zestawie jest oczywiście pudełko.



Drugie zaproszenie ma format DL, ozdobiłam je warstwową Hostią w sercu. Kompozycję kwiatową ułożyłam na delikatnych kłosach. W zestawie jak zwykle jest podłużne pudełko.



Dzięki zastosowaniu pudru do embossingu nadal widać grawerowane linie.



Użyte materiały:
Hostia Anemone
Ramka lilia Anemone
Pudełko na kartkę pełne białe 15x15
Hostia w sercu Anemone
Kłosy Anemone
Pudełko na kartkę DL białe
Perełki 3mm białe

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

aga-craft pisze...

Jakie śliczne :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne pamiątki! Delikatne i eleganckie!

piaseiza pisze...

Przepiękne:)

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Lisa pisze...

They are both so stunning!! I love the designs of each one!! Gorgeous cards!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Natalia Katarzyna pisze...

Do tej pory robiłam pamiątki Chrztu Św. i Komunii raczej w białych kolorach, ale oglądając tak piękne prace coraz bardziej przekonuję się do wprowadzenia nieco barw do moich kartek.

Donia pisze...

Cudowne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

wiola_c pisze...

Wyglądają cudownie. :-)