Translate

środa, 13 lutego 2019

Komunijnie w bieli

Witajcie.
Na dzisiejszy post przygotowałam trzy komunijne prace w różnych odcieniach bieli, pełne produktów z Agaterii. Wszystkie kartki mają niemal identyczną kompozycję kwiatową. Zrobiłam ją z papierowych, obsypanych brokatem kwiatów, pod które podkleiłam zwijane róże na tiulu i zaembossowane białym pudrem tekturki - winorośl i winorośl zestaw. Uwielbiam te tekturki, ich ozdobne zawijaski dodają kompozycjom mnóstwo wdzięku. Ostatni element kompozycji to duże liście winogron. To odbitki ze stempla winogrona - zestaw, które nastemplowałam na kalce, zaembossowałam i wycięłam. Perłowy papier w tle wytłoczyłam za pomocą maski Damask 2.


Na dole pierwszej kartki, pod kompozycją kwiatową przykleiłam zaembossowaną dziewczynkę komunijną.


Druga kartka ma układ poziomy i użyłam na niej ślicznej hostii - serwetki.



I jeszcze ostatnia kartka - z chłopcem komunijnym.


Pudełka do kartek są jak zwykle od Rzeczy z Papieru. Kwiaty powstały z wycinanek z  Sizzix  Hanging Wreath 662976.


Użyte produkty:
Puder do embossingu biały
Winorośl dekor (tekturka)
Winorośl zestaw (tekturka)
Winogrona - zestaw
Maska/Szablon Damask 2
Dziewczynka komunijna
Hostia - serwetka
Chłopiec komunijny 2 szt. 

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

Gosia pisze...

Jakie piękne! Z jakiego wykrojnika te kwiaty z mikrokulkowymi środkami?

aga-craft pisze...

Przepiekne, śliczne !!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Kwiaty są z wykrojnika Sizzix Hanging Wreath 662976. To jest Bigz Plus, więc jest ogromny, ale znając Sizzixa te kwiaty pojawią się pewnie gdzieś jako osobny wykrojnik ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękne pamiątki! Śliczne tekturki :)

piaseiza pisze...

Przepiękne! W moim odczuciu bardzo odświętne :)

Lisa pisze...

They are all three so stunning!! I love the designs and the gorgeous flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

barbarahaft pisze...

piękne, eleganckie prace....

Craftfanka pisze...

Przecudne!!!

Donia pisze...

Urocze pamiątki:))

wiola_c pisze...

Prześliczne. Wzór wytłoczony maską wyszedł super. Próbowałam już kilka razy też użyć maski jak folderu do wytłoczenia niestety jakoś słabo widać wzór. Może mój BS nie ma odpowiedniego nacisku, albo ja robię coś nie tak?

Malgodia pisze...

Cudowne, pełne komunijnego zamyślenia karteczki :)