Translate

wtorek, 26 lutego 2019

Grow old with me

Witajcie.
Nowa kolekcja papierów Lemoncraft `Grow old with me` idealnie nadaje się do tworzenia  romantycznych, delikatnych prac. Natchnęła mnie do oprawienia jednego z wierszy Wisławy Szymborskiej.


Jako bazy użyłam arkusza dodatkowego `Grow old with me`, czyli arkusza, który można znaleźć na odwrocie okładki. Skleiłam dwie warstwy papieru, dzięki czemu powstała sztywna baza. Albumik ozdobiłam zegarami wyciętymi z `Vintage Time 035`, kwiatami z `Vintage Time 038` i motylami z `Vintage Time 037`. Okładkę dodatkowo zdobi button `Grow old with me` i buteleczka wypełniona perełkami.















Użyte produkty:
`Grow old with me` okładka/arkusz dodatkowy
Zestaw samoprzylepnych buttonów `Grow old with me`
`Vintage Time 037`
`Vintage Time 035`
`Vintage Time 038`
Szklana mini buteleczka 1,5ml

Oprócz cudnych papierów z Lemoncraft użyłam białych listków, magnolii i różyczek z WOC, ramki majowej wianka boho ze Scrapka, miedzianej sprężyny, koronki z szuflady i listków wyciętych wykrojnikiem Tonic.

Dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Lisa pisze...

Wow!! This is absolutely stunning!! You've showcased the new papers perfectly!! The cover is gorgeous and each page is beautiful!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Ale pięknie i do tego bardzo klimatycznie :)

piaseiza pisze...

Przepiękny!

Sylwia S pisze...

Wspaniała praca.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNIE!!!!!!!!

Aneta pisze...

Przepiękna oprawa wiersza. Myślę, że spodobałby się samej autorce w takim wydaniu.