Translate

czwartek, 28 lutego 2019

Na 40 urodziny

Witajcie.
Dziś pokażę Wam kartkę, jaką zrobiłam na 40 urodziny. Jest gorąca, soczysta, pełna kwiatów i tekturek Anemone.


Na czarnej papierowej ramce nakleiłam pomalowaną na czerwono ramkę Majowa radość. Na nich przykleiłam również pomalowanych promarkerem Zegar. Potem zrobiłam kompozycję kwiatową - z dużych kwiatów z foamiranu i  czerwonych różyczek w dwóch rozmiarach. Dodałam również dwa pomalowane na czarno śliczne ozdobniki, które dodały kompozycji wdzięku i trochę ją rozciągnęły.


Ozdobiłam również wnętrze kartki - świetnie się tu sprawdziły pomalowane na czarno małe ozdobniki.



Użyte produkty:
Ramka Majowa radość Anemone
Zegar Anemone
Ozdobniki Anemone
Róże 10mm czerwone
Róże 15mm czerwone

Dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Bożena S pisze...

Piękna karteczka :)

Lisa pisze...

It's so gorgeous!! The flowers look amazing!! I love the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna!! Ta czarna tekturka w połączeniu z czerwonymi kwiatami wygląda obłędnie!!!

Marlena - Scrap-Artki pisze...

Piękna, bardzo elegancka praca :)

aga-craft pisze...

Śliczna urodzinowa karteczka :)

Wanda pisze...

Przepiękna :)

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

OriBella pisze...

Świetna i elegancka kartka!

wiola_c pisze...

Piękna i te kolory ... zjawiskowo wygląda to zestawienie bieli, czerni i soczystej czerwieni. :)

Aneta pisze...

Piękna! I ta czerwień...