Translate

środa, 3 lutego 2010

Baju, baju...

to tytuł wędrownika Cygi. Od razu wiedziałam, o czym będzie mój wpis, tylko jego postać krystalizowała się baaardzo długo. Ale wreszcie jest.
Inspiracją była dla mnie kołysanka, której słucham co wieczór z moją Córką.

Jesienią drzemią wróżki
w hamaku z pajęczyny.

A wiatr nad nimi tańczy
jak wielki srebrny motyl
i huśta biały hamak
pod klonu niebem złotym.

Cóż, miało być bajkowo i jesiennie...






Pod pierwszą stroną kryje się tag z tekstem piosenki:



A na drugiej stronie schowane są wróżki w hamaku ;)






Papiery K&Company postarzony Distressem anitque linen i tea dye, Cracle, brokat Diament, gaza, wróżki wycięte z kolorowanki i pomalowane kredkami mojej Córki (za jej pozwoleniem ;)

12 komentarzy:

Barbara pisze...

piękny,bajeczny wpis...a to drzewo misterna robota...ile musiałaś tych liści powycinać...podziwiam.A kołysankę zaśpiewałam mojej córce..tak po mojemu,ale się podobała :)

OriBella pisze...

Rewelacyjne to drzewko ze schowanymi wróżkami pod listeczkami:) Świetny pomysł i piękne wykonanie:)

Florens pisze...

Ahhh...,jak cudownie mieć taką Mamę-Czarodziejkę! Przepiękny wpis! Zostaję u Ciebie :)

Florens pisze...

Zapomniałabym. Zapraszam na bloga, gdzie czekają na Ciebie wyróżnienia. W ilości hurtowej :)
www.tworyflory.blogspot.com

cyga pisze...

pięknie wyszło Moniu, tak z wyobraźnią, bajkowo, cieszę się, że ten wpis zostanie u mnie

shiraja pisze...

pisałam już na forum ale tutaj przyleciałam z bliska zobaczyć...... ciągle się zachwycam.....

CARPENTER pisze...

woooow ale piwkene wpsy - a to drzewo to powalajace na kolana - super !!

Ana pisze...

Moniu, wpis przepiękny:)

Gosik pisze...

prześliczny wpis, piękne wykonanie, bajkowo :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zachwycający...
Napatrzeć się nie mogę...
:***

Joanna Oborska pisze...

Z przyjemnością rewizytę składam i podziwiam wpis :) Rewelacyjny! A drzewo ze swoją trójwymiarowością powala! :)

Unknown pisze...

Fantastyczny !!!