Translate

sobota, 27 lipca 2024

Ukwiecona kartka

Witajcie :)
Dziś mam dla Was kartkę, która może być właściwie na każdą okazję. Ozdobiłam ją bogato mnóstwem kwiatów, a wśród nich umieściłam śliczną ramkę Biżuteria Anemone. Dodałam również cudne Ozdobniki magnolia, które wspaniale dodały kompozycji wdzięku. A wśród kwiatów można też wypatrzeć malutkie, urocze ptaszki, bardzo lubię ich używać.
 



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2216 Florals 27, a listki wycięłam wykrojnikami z 2117 Florals 28 i 2216 Florals 27. Dodałam też borderki z 2121 Elegant decorative borders.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Craftfanka pisze...

Prześliczna karteczka:) A motylki dodają lekkości i radości:)

Alicja pisze...

Urocza kartka. Uwielbiam takie kartki bogato zdobione kwiatami. Pozdrawiam :-).