Translate

środa, 10 lipca 2024

Joyous Christmas Collection


Witajcie :)

Mamy dziś oficjalną premierę nowej kolekcji Elizabeth Craft Design - The Joyous Christmas Collection, której fragmenty pokazywałam Wam w zeszłym tygodniu. Kolekcja od dzisiaj jest do nabycia w lokalnych sklepach i na stronie firmowej.

W związku z tym chcę Wam pokazać kolejną kartkę zrobioną z użyciem nowej kolekcji. Do wycięcia bazy użyłam 2120 Elegant Decorative Frame. Dodałam dwie gwiazdki wycięte 2158 Joyous Ornament - Star 2, a na nich ułożyłam kompozycję z kwiatów, do których zrobienia użyłam wykrojników kwiatowych: 2151 Florals 29 i ażurowych 2152 Lace Flowers, środki wycięłam również 2151 Florals 29. Dodałam listki wycięte 2153 Holly Greenery, ale także nastemplowane, pokolorowane i wycięte gałązki z CS358 Joyous Christmas. Napis również nastemplowałam CS358 Joyous Christmas.



 
Użyte produkty Elizabeth Craft Design
2151 Florals 29
2152 Lace Flowers
2153 Holly Greenery 
CS358 Joyous Christmas
2120 Elegant Decorative Frame.
2158 Joyous Ornament - Star 2
C025 Joyous Christmas Papers
Soft Finish Cardstock
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

Brak komentarzy: