Translate

poniedziałek, 27 maja 2024

Komunijnie dla chłopca

Witajcie :)
Już niemal koniec sezonu komunijnego, mój upłynął w tym roku pod znakiem cudnych, przestrzennych kielichów ze Scrapka. Dlatego właśnie dzisiaj mam dla was kolejną pamiątkę z takim właśnie kielichem, spójrzcie tylko, jaki jest piękny. Na pudełku użyłam płaskiej wersji tego kielicha, a wnętrze ozdobiłam ślicznymi, liliowymi kompozycjami zawijasków.




 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2117 Florals 28, dużą ramkę wycięłam 2120 Elegant Decorative Frame, a owalną 2123 Elegant Decorative Box.  
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

1 komentarz:

aussie aNNie pisze...

Stunning card xx