Translate

czwartek, 9 maja 2024

Komunijna dla chłopca

 Witajcie :)
Sezon komunijny w pełni, ja również zrobiłam kilka kartek komunijnych w tym roku. To bardzo przyjemne zajęcie dzięki nowym kolekcjom Scrapandme, które są pełne pięknych grafik. Do zrobienia dzisiejszej kartki użyłam właśnie grafik z arkusza First Communion Boy 4, są to chłopiec, kościółek, kielich i kwiaty. Kartkę i pudełko okleiłam papierami z kolekcji Simple Story Beige 3, arkusz nr 01/02 i 09/10. Zielone listki i winogrona wycięłam z arkusza Grapes. Pomimo tego, że poszczególne elementy pochodzą z różnych kolekcji, wszystko do siebie pięknie pasuje.
 



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu Florals 28. 
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!   

Brak komentarzy: