Translate

niedziela, 2 lipca 2023

Podziękowanie w fioletach

Witajcie.
Za nami koniec roku szkolnego, więc mam dziś karteczkę z tej właśnie okazji.
W podziękowaniu dla pani od polskiego zrobiłam kartkę całą w fioletach kolekcji Spring Purple od Scrapandme z mini-książkami i mnóstwem kwiatów. Przestrzenne zrobiłam z foamiranu, a płaskie wycięłam z arkusza Spring Purple Flowers. Zielone listki wycięłam wykrojnikiem z zielonej strony papieru Sunflowers 07/08.
Po dokładną listę produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
 



Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna praca!!!

ewinka Nowa pisze...

Przepiękna kompozycja i kolorystyka! Pozdrawiam 🙂

Jan's Paper Flowers pisze...

Another stunning card, my friend! Love the composition and those beautiful blue flowers!