Translate

wtorek, 18 lipca 2023

Zestaw z Summer Meadow

Witajcie :)
Chcę Wam dziś pokazać imieninowy zestaw prezentowy, który składa się z opakowania słodyczy i butelki czegoś dobrego ;) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie ozdobiła tego zestawu. Posłużyła mi do tego piękna, letnia kolekcja Summer Meadow od Scrapandme, która w dodatku jest idealnie dopasowana kolorystycznie do mojego zestawu. Pudełko obłożyłam czerwonym arkuszem Summer meadow 05/06. Przykleiłam do niego magnes, a na drugim magnesie ułożyłam kompozycję z pięknych elementów wyciętych z Summer meadow Ephemera & Elements i koronek z okładki. Dodałam też oczywiście kwiaty z Summer meadow Flowers 1, a listki z Summer meadow Flowers 2 i Leaves 10. Wszystkie te składniki kompozycji są przyklejone przestrzennie. Ozdoba jest na magnesie, więc można ją zdjąć z pudełka i przyczepić na przykład na lodówce. Ozdobiłam również butelkę, zrobiłam prostą opaskę z Summer meadow 03/04, którą przewiązałam kraciastą wstążką.
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 




Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

 

3 komentarze:

Aga Zaga tworzy pisze...

Piękny zestaw, a pomysł z magnesem świetny. Pozdrawiam

kicikicitata pisze...

Cudny zestaw:)
Serdecznie pozdrawiam.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny zestaw!!