Translate

piątek, 18 listopada 2022

Zimowy widoczek

Witajcie :)
Zrobiłam ostatnio dużo kartek w czerwieni, więc dla odmiany chciałam przypomnieć sobie wcześniejszą świąteczną kolekcję od ScrapAndMe, czyli Frosty Days. Z tego przypominania powstała przestrzenna kartka z zimowym, roziskrzonym widoczkiem, którą okleiłam papierem Frosty Days 09/10. Z arkusza Christmas 06 wycięłam choinki, które przykleiłam wewnątrz, ślicznego aniołka i bombki. Oczywiście do przestrzennych kwiatów dodałam gałązki świerku i płaskie kwiaty wycięte z arkusza Christmas 05. Napis pochodzi z okładki kolekcji. 
 
 



Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

Madzik pisze...

Zima na niebiesko jest najpiękniejsza:) Cudowna Kartka!

Evebellart pisze...

Wow :) CUDOWNA!

aga-craft pisze...

Śliczny widoczek, fantastycznie zagospodarowana przestrzeń :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Zachwycająca praca!!!