Translate

niedziela, 13 listopada 2022

Cała w bieli

Witajcie.
Uparcie robię świąteczne kartki, dziś pokażę Wam jedną z nich, całą w bieli z cudnym tekturkowym shaker-boxem ze Scrapka. Pomalowałam go na biało i nasypałam do środka połyskującego brokatu. Kompozycję kwiatową zrobiłam z moich kwiatów z foamiranu, dodałam różne listki, koronkowe kwiaty i śliczne, delikatne poinsecjowe ozdobniki. Wśród kwiatów schował się też sympatyczny ptaszek :)





Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!! Zawsze bardzo mi się podobały zimowe karteczki w bieli! Są takie nastrojowe i kojarzą mi się ze świeżym śniegiem :)

aga-craft pisze...

Śliczności :) biel uwielbiam :)

piaseiza pisze...

Prześliczna 😀