Translate

środa, 23 listopada 2022

Leśna ramka

Witajcie.
Czy pamiętacie mój shadow-box z dinozaurami? Po raz drugi zrobiłam coś w podobnych klimatach.
Tym razem to zamknięta ramka z Ikei, w którą wstawiłam tył z tektury falistej i przykleiłam  wycinanki z wykrojników Sizzix Thinlits Die Set 5PK - Geometric Mask 663361. Tekturę pomalowałam brązową, akrylową, matową farbą. Potem niektóre fragmenty pokryłam cracking paste primer, a po wyschnięciu czarną cracking paste, by uzyskać świetne, wyraźne spękania. Pobawiłam się matowymi farbami dodając plamy kolorów - zielonego, brązowego, czarnego. Dodałam kawałki gałęzi i małych gałązek, a potem dodałam jelonki wycięte Sizzix Woodland Deer 662572. Przed przyklejeniem musnęłam je metalicznymi woskami - turkusowym i brązowym. Kompozycję z gałązek uzupełniłam wycinankami z Sizzix Thinlits Die Set 9PK Garden Greens 661206. Na koniec dodałam szyszeczki oraz kulki 3D, które pomalowałam brązową farbą i musnęłam woskami i farbą metaliczną.







Użyte produkty Pentart:
Acrylic paint matte green
Acrylic paint matte light brown
Delicate Metallic Acrylic paint Rose gold
Heavy Body Gel glossy
Primer Paste Gesso Black
Cracking paste black
Acrylic paint matte black
3D powder
3D balls
Wax paste metal brass 
Wax paste metal turquoise

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

3 komentarze:

aga-craft pisze...

Wspaniała praca, oryginalna ramka :)

piaseiza pisze...

Rewelacja ❤️

"Szalka" - Agnieszka pisze...

FANTASTYCZNA rameczka!! Ekstra detale!