Translate

piątek, 15 kwietnia 2022

Wesołych Świąt!

Witajcie.
Moje ostatnie w tym roku wielkanocne kartki ozdobiłam mnóstwem ślicznych tekturek Anemone.
Do pierwszej użyłam eleganckiego napisu, dodałam kwiaty z foamiranu, śliczne trawki i małe kwiatuszki, na górze usiadł stebnowany ptaszek. Do tego trochę sizalu, garść cekinów i wycinane z papieru Sunflower kwiaty. Kartka jest bardzo prosta, ale chyba więcej już jej nic nie trzeba, prawda?
 



Do ozdoby drugiej użyłam świetnych, ozdobnych pisanek 2d, które pomalowałam markerem i obsypałam brokatem. Nie mogło też zabraknąć kwiatów i ślicznych gałązek.



 
Na trzeciej kartce również można zobaczyć ozdobne pisanki 2d, tym razem zostawiłam je w naturalnym kolorze. Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, które lekko pokolorowałam niebieską kredką. Mniejsze zostawiłam białe. Dodałam też sporo małych koralików, styropianowych kulek i brokatu.
 



Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Wesołych Świąt! 

4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Te karteczki są przepiękne:) Malowane tekturki wyglądają fantastyczne:)

aga-craft pisze...

Piękne prace, radosnej Wielkanocy :)

wiola_c pisze...

Piękne, pełne wiosny karteczki.
Moniś, życzę Ci i Twoim bliskim zdrowych i pełnych radości Świąt.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękne świąteczne karteczki!!