Translate

niedziela, 17 kwietnia 2022

Na imieniny

Witajcie Kochani, 
mam nadzieję, że miło spędzacie święta :)
W ten świąteczny poranek przychodzę do Was z nieświąteczną pracą - delikatną i słodką ozdobą na butelkę, która jednocześnie jest magnesem. Zrobiłam ją z użyciem ślicznej kolekcji Rosy Days od ScrapAndMe.
Bazę okleiłam papierem Rosy Days 03, na niej przykleiłam motyla wyciętego z Rosy Days 08. Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów - oprócz moich kwiatów z foamiranu dodałam sporo wyciętych z arkusza Rosy Days Flowers. Soczysty, zielony akcent to gałązki wycięte z Leaves 2.
 



Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

2 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Przepiękna zawieszka! Radosnego świętowania życzę 🙂🙂

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA karteczka!! Śliczny motyl i przepiękne kwiaty!