Translate

poniedziałek, 17 stycznia 2022

Sunflowers dla babci

Witajcie.
W ScrapAndMe nowy rok zaczynamy piękną, soczystą słonecznikową kolekcją Sunflowers. Użyłam jej do ozdobienia pudełka czekoladek z okazji Dnia Babci. 
Na pudełku nakleiłam kawałki arkusza Sunflowers 07 i dodałam mnóstwo kwiatów. Oprócz kwiatów z foamiranu użyłam słoneczników wyciętych z arkusza Sunflowers cut out sheet flowers, dodałam też listki z arkusza Cut out sheet leaves 7. Ozdobne koło i napisy wycięłam z okładki kolekcji. Co myślicie o takim prezencie dla babci? Mam nadzieję, że rozjaśni jej nawet ponury, styczniowy dzień.




Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

2 komentarze:

aga-craft pisze...

Cudna słoneczna karteczka, zachwycam się :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

WOW!! Przepiękna!!! Cudowne kwiaty!!! Uwielbiam żółte róże!!