Translate

niedziela, 2 stycznia 2022

Gorący ślubny zestaw

Witajcie :)
Wprawdzie już nowy rok, ale mam jeszcze kilka prac z roku ubiegłego, których szkoda byłoby nie pokazać. Na przykład taki soczysty, gorący komplet ślubny. Do jego zrobienia użyłam cudnych papierów Vintage Garden. Delikatniejszym arkuszem Vintage Garden 07/08 okleiłam kartkę, z niego też zrobiłam opakowanie na butelkę. Dodałam mocniejsze akcenty Vintage Garden 09/10, ramki z okładki i mnóstwo kwiatów.
 





Użyte produkty:
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!  

5 komentarzy:

aga-craft pisze...

Cudny komplecik, pieknie, kwieciście i romantycznie :) Wszelkiego dobra na Nowy Rok :)

piaseiza pisze...

Przepiękny!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny , bardzo elegancki zestaw!!!

Alicja pisze...

Wspaniały zestaw w pięknej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

Ellen pisze...

Dit is so….Wow!
Happy new year