Translate

środa, 18 lipca 2018

Moc życzeń

Witajcie.
dziś chcę Wam pokazać dwie kartki ze ślicznymi tekturkami Anemone ze Scrapka.


Pierwsza jest wiosenna i soczysta, do jej zrobienia użyłam papieru Fresh Summer 01 Lemoncraft, dodałam kwiaty zrobione z miętowego i białego foamiranu. Na górze kartki nakleiłam śliczny ozdobnik Nadzieja, a kompozycję z listków i kwiatów uzupełniłam ornamentami Dzwonki.


Listki wycięłam wykrojnikami Sizzix Garden Greens 661206 i Sizzix Meadow Leaves 661746


Druga kartka jest dużo bardziej stonowana,  ozdobiłam ją dużymi kwiatami z białego foamiranu, a w centrum nakleiłam śliczną budkę z gałązką i ptaszkiem.





Użyte produkty:
Fresh Summer 01 Lemoncraft
Foamiran miętowy
Foamiran biały
ozdobnik Nadzieja Anemone
ornamenty Dzwonki Anemone
Alleluja Budka wisząca Anemone

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Obie karteczki są prześliczne :)

piaseiza pisze...

Fantastyczne!

Ellen pisze...

Gorgeous your cards!
Grtz Ellen

Chimera pisze...

Piękne są, szczególnie pierwsza, zakochałam się w jej kolorach :)

Lisa pisze...

Wow, both cards are so stunning!! I love the colors and flowers on each one!! So gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Wanda pisze...

cudne mistrzowstwo świata :)

Donia pisze...

Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Aneta pisze...

Cudowności!