Translate

niedziela, 15 lipca 2018

Imieninowa

Witajcie.
Wciąż wracam do nowych wykrojników Agaterii, dziś pokażę Wam kartkę z użyciem mojego ulubionego Wianka 1 w połączeniu ze stemplem w wersji pełnej.

 

Użyłam papieru Oh Hello Spring 3/6 i 6/6 oraz stempli Róża zestaw 2 duży. Odbiłam je na papierze akwarelowym czarnym tuszem, a potem pomalowałam akwarelami. Dodałam zaembossowaną białym pudrem  i Dabberem Gwiazdkę ramkę oraz dekory z zestawu Ramka i dekory 6.   




Użyte produkty:

Wykrojniki Wianek 1
Wianek pełny stempel do wykrojnika
Peeled paint
Oh Hello Spring 3/6
Oh Hello Spring 6/6
Róża - zestaw 2 duży
biały puder do embossingu Agateria
Tusz do embossingu Dabber
Gwiazdka ramka
Ramka i dekory 6

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

Lisa pisze...

This is so stunning!! The colors are beautiful!! I love the gorgeous flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna :)

Aneta pisze...

Zakochałam się w tych agateriowych wykrojnikach. I moja miłość pogłebia się, gdy widzę kolejne Twoje z nimi prace. Przecudny komplet!

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Pięknie, coraz bardziej podoba mi się ten wykrojnik!