Translate

piątek, 28 kwietnia 2017

Pamiątki chrztu

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać dwie pamiątki chrztu. Pierwsza jest malutka, biała i koronkowa.


Perłowy papier wytłoczyłam folderem Marianne DDF3432, na nim nakleiłam cudną szeroką koronkę z Zielonych Kotów. Na koronce umieściłam śliczną rameczkę z Agaterii i gołąbka ze Scrapińca, dodałam też białe różyczki, listki i małe koraliki.



Druga pamiątka jest większa, ma format 14x14cm, podobną już kiedyś robiłam.


Serwetkę wycięłam Marianne D LR0269. Na niej umieściłam świecę Marianne D LR0243, złożyłam ją z dwóch wycinanek, aby była dłuższa. Łączenie maskuje etykietka wycięta wykrojnikiem Spellbinders. Całości dopełniają sweethearts blossoms z WOC, listki i małe koraliki.



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Obie prześliczne :)

aga-craft pisze...

Śliczne, tekturka wspaniała :)

Arleta pisze...

wspaniałe

edytta-p pisze...

Cudne, pierwsza zachwyca koronkami :)

a.le kartka pisze...

Piekne obie.

Wanda pisze...

cudne karteczki :)

Lisa pisze...

These are both so stunning!! I love the texture and layers of the first card!! The candle is fabulous on the second!! Both are elegant and gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Sylwia S pisze...

Śliczne kartki .

Renik pisze...

Piękne kartki, wspaniałe pamiątki!

Petras Bastelschätze pisze...

Hi Monia, what stunning card creations and so elegant. I like the flowers arrangements and beautiful dies.
Thank your for posting my blog and the nice words.
Have a beautiful sunday

wiola_c pisze...

Piękne pamiątki. :)