Translate

niedziela, 30 kwietnia 2017

Gościnna inspiracja i pożegnanie z DT Marianne Design

Witajcie.
Czy znacie bloga z inspiracjami Marianne Design? Jeśli nie, to koniecznie tam zajrzyjcie, znajdziecie mnóstwo fantastycznych prac, konkursów i technicznych opisów. Dziś mam przyjemność gościć na tym blogu wraz z moją romantyczną karteczką.

 
Do jej wykonania użyłam wyłącznie produktów Marianne D. Duże kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego RB2219 i wykrojnika CR1386, malutkie kwiatuszki z wykrojnika  CR1374. Papiery w kratkę to English roses PK9143, a różany papier zrobiłam za pomocą warstwowych stempli TC0855.





Użyte produkty Marianne Design:
kwiaty CR1386
stempel róża TC0855
kółko CR1360
serwetka LR0454
gałązki, małe kwiatuszki CR1374
papiery English roses PK9143
pączki róż RB2240
papier mulberry RB2219  


Dzisiejszy post to zarazem moje pożegnanie z Design Team Marianne Design. Ogromnie jestem wdzięczna za wszystkie cudowne produkty, inspiracje, szanse, publikacje. To były cudowne lata, rozpoczęłyśmy współpracę w lipcu 2011r, aż niewiarygodne...

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

Ева pisze...

Необыкновенно нежная и фантастически красивая открытка! Я восхищена!

Craftfanka pisze...

Fantastyczna kartka! Kwiaty zachwycające!

Lisa pisze...

Wow, this is stunning!! I love, love the beautiful flowers!! They look amazing!! The colors are so gorgeous!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Eliza Art pisze...

Podziwiam każdą twoją misternie wykoną pracę. Dziękuje za moc inspiracji. Pozdrawiam serdecznie i życze dalszych pieknych twórczych prac.

krystynas pisze...

Piękna, pełna wiosennej świeżości - zachwycająca kartka. Ten różany stemplowy papier jest genialny. Pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Przepiękna wiosenna kartka!
Mam nadzieję, że nadal będzie można u Ciebie Moniu podpatrywać jak pięknie można używać mariankowe wykrojniki :) Pozdrawiam.

wiola_c pisze...

Śliczna pełna wiosennych kwiatów. :)
Moniś i gdzie ja teraz będę podziwiać nowości MD w tak cudownie wykorzystanych w pracach? :(
A swoją drogą jak ten czas leci! Niesamowite jak długo już inspirujesz nas i pokazujesz wykorzystanie wykrojników tej firmy. Życzę Ci kolejnych twórczych lat w innych DT. :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNA, kwiatuszki cudne!!!!!!