Translate

sobota, 16 lipca 2011

Wiadomości...

...dwie dobre, a jedna wspaniała :D
Po pierwsze wróciliśmy wreszcie do domu, a wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
Po drugie mogę Wam wreszcie pokazać efekty wymianki z Megliken.
Ja zrobiłam dla Megliken karteczkę urodzinową i trochę wycinanek. Kartka jest podobna do tych, bo to ich pierwowzór ;) Zrobiłam ją z z papierów Dla maluszka - Do przytulania Słodkie słówka.


Różyczki wycinałam za pomocą Marianne róże angielskie z papieru czerpanego, potuszowałam i zwijałam, lekko pociągnęłam je brokatem Frosted Lace. Uzupełnienie kompozycji to oczywiście mnóstwo listków z dziurkacza i gałązki Marianne  wycięte z zielonej strony krokusów oraz perełki zrobionych Pearl makerem.



Dostałam prześliczne wyszywanki haftem matematycznym - cudną karteczkę z literką, piękne bombki i motywy ślubne:


Mam jeszcze jedną wspaniałą wiadomość - zostałam polską projektantką Marianne Design :D Cieszę się z tego bardzo i już nie mogłam wytrzymać, musiałam się z Wami podzielić moją radością :D


Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze :* Życzę wspaniałego weekendu.

46 komentarzy:

Domka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Natka pisze...

Gratuluje serdecznie! Dla mnie jesteś prawdziwą mistrzynią wykrojników!

Kasia B. pisze...

Również gratuluję!!!
Karteczka sliczna :)

Елена Дашкевич pisze...

WOW! Очень красиво, нравится!

Anula pisze...

Śliczna kartka:) I ogromne gratulacje!!

Rae pisze...

Gratulowałam już raz, ale taka okazja, że i drugi nie zawadzi :D
Super! Gratulacje wiekie :)

Aleksandra P. pisze...

całkiem zasłużenie. Gratuluję!

JagaBa pisze...

Moniu,gratulacje!!!!! Jak najbardziej zasłużyłaś na to!!Jesteś moją guru w wykorzystywaniu wykrojników!!
Wymianka cudowna!!Piękna karteczka:))

Bribrie pisze...

J'aime beaucoup la 1ère carte, c'est tout et super beau ! Bravooo

hania739 pisze...

Karteczkę zrobiłaś cudną (wszystkie z tej serii bardzo mi się podobają), ale również dostałaś piękne prezenciki:))

Kasia pisze...

Od dawna tu zaglądam i podziwiam kunszt Twoich prac. Trochę podpatruję, trochę próbuję, może kiedyś i ja będę tak umiała. Ta seria kartek jest taka lekka i urocza, a jednocześnie elegancka i wykwintna. Ot po prostu majstersztyk!

Татьяна А. pisze...

Very-very beautiful!!!

gré pisze...

beautiful
groetjes gré

lilavati pisze...

Gratulacje! W pełni zasłużone zaproszenie do DT, bo piękne są Twoje pracki:)

BETIK pisze...

Serdeczne gratulacje Moniu:) Kto jak kto, ale Ty ich wykrojnikami śmigasz, że hej... No to teraz dopiero zobaczymy...:)

Nowalinka pisze...

Piękna kartka, świetnie wykorzystane wykrojniki :) Gratuluję :)

Matilde pisze...

W Twoich różyczkach to jestem zakochana na zabój! A że będziesz projektować dla Marianne D. to wcale się nie dziwię, bo lepszej ambasadorki nie mogli wybrać! Wystarczy chociażby popatrzeć na Twoje kwiatowe kompozycje! :)))

Marghe pisze...

Ben Felictaciones zasługuje na zaproszenie masz. Twoje prace są naprawdę piękne. Pozdrowienia z całego świata z Apure / Wenezuela. (EPER taraducción, że to również pomogło mi z jejejejeje tłumacz)

Malgodia pisze...

Gorące gratulacje!!! ...a róże z kartką cudo :)

coco.nut pisze...

fiu fiu, gratulacje!!! a karteczka zabójczo piękna!!!

Daria pisze...

Uwielbiam czytać takie dobre wiadomości :D Gratulacje :D

Elly pisze...

Just beautiful ( as always). An congratulations on your designership with Marianne Design!!!!!Super!!

hugs, Elly

Alcia pisze...

Karteczka jak zwykle piękna!! :) Serdeczne gratulacje i uściski :) Pozdrawiam!!

Ilona Zbieg pisze...

serdecznie gratuluje :)
podziwiam twoje prace:) piękne są

Hogata pisze...

Nono! Super wiadomość! Serdeczne gratulacje :)

Anna Zaprzelska pisze...

Tak, tak, tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moniczko, tak bardzo się cieszę:D I ściskam serdecznie - tworzysz przepiękne cudeńka!!!!

AgaSi pisze...

Moniś, brawo!!! Gratuluję z całego serca, mogę powiedzieć, że "nareszcie" bo już dawno mówiłam, że producenci powinni Ci nawet płacić; to, co wyczyniasz z wykrojnikami, to prawdziwe mistrzostwo świata!

Ludkasz pisze...

Po pierwsze gratuluje Ci z serca:)
A po drugie to wymianka piękna, śliczną kartkę zrobiłaś i śliczne otrzymałaś:)

Unknown pisze...

huhu, moje gratulacje!
ja wciaż marzę po cichu o jakimś DT... :)

Unknown pisze...

Moniu, moje najszczersze gratulacje :))))) Twoje prace są przecudne, nic dziwnego że to właśnie Tobie przypadł taki awans :) Pozdrawiam Cię, przesyłam buziaki i życzę dalszych sukcesów :)))))

Pelargonia pisze...

Piękna ta kartka! I widzę, że słusznie mam chrapkę na te wykrojniki różane, Twoje róże są fantastyczne!
A Marianne D... wow, wieeelkie gratulacje!

kasia123 pisze...

Gratuluję a wymianka cudna.Pozdrawiam.

cyga pisze...

Gratulacje Moniśka! Ziszczają się Twoje marzenia. Piękna kartka.

rudlis pisze...

Cudna karteczka, dopieszczona :) Serdecznie gratuluję Moniko - zasłużyłaś! W końcu robisz śliczne prace z wykorzystaniem wykrojników:)))

Boei pisze...

Gratuluję!! Wcale się nie dziwię- Twoje prace są piękne i zaskakujące:)
A kartka- cudna, śliczny kolor róż...
Pozdrawiam;)

UHK Gallery pisze...

Gratulacje!!!!!
Zasłużenie jak najbardziej :D

edytta-p pisze...

Serdeczne gratulacje! A kartka urocza, piękna jak zawsze :)

moniqurd pisze...

Moni, serdecznie gratuluję, w pełni zasłużyłaś na takie wyróżnienie.
A karteczki piekne.

Joanna Oborska pisze...

Ojej!!! Ta ostatnia wiadomość jest rewelacyjna! Gratuluję z całego serca!!! Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu :D

BellaArt pisze...

Serdecznie gratuluję! W końcu nikt nie robi piękniejszych kartek przy użyciu wykrojników!:)
Piękna kartka:)

OriBella pisze...

Moniko gratuluję, z serca gratuluję i cieszę się razem z Tobą:) Robisz prześliczne karteczki i wydobywasz piękno wykrojników, ja przez Ciebie i Twoje inspiracje zdecydowałam się na kupno kilku, normalnie nie zwróciłabym na nie uwagi;)))

Kasia pisze...

Gratulacje! W pełni zasłużenie zostałaś projektantką!!! A wymianka bardzo sympatyczna.

Joanna Wiśniewska pisze...

Serdecznie gratuluję :) Taki skarb Marianne Design ma teraz w swoim zespole, zawsze z przyjemnością oglądam Twoje prace :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Twoja praca na wymianę jest, jak zawsze piękna. Haft matematyczny, prace kolezanki cudne :)

asiadp pisze...

szczere gratulacje!!! to wspaniały sukces:)

Kamila Pietroń pisze...

WOW! serdecznie gratuluje!