Translate

poniedziałek, 9 lutego 2015

Walentynkowy komplet

Na zbliżające się walentynki powstał delikatny komplet, pełen delikatnych kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Użyłam pięknych lilii, róż, kwiatów jabłoni i małych różyczek. Przy tego typu pracach, bardzo jasnych, usuwam zielone listki, które znajdują się na spodzie małych różyczek. Wtedy praca jest jeszcze jaśniejsza i delikatniejsza.



Do kompletu zrobiłam pudełko na czekoladki. Ozdobiłam je podobnie jak ramkę. Dodałam tylko napis z Wycinanki. Ażurowe serce wycięłam Marianne D LR0299.




Materiały z Wild Orchid Crafts:


26 komentarzy:

justysias7000 pisze...

Piękna, romantyczna walentynka...;)

el pisze...

śliczny komplecik , bardzo elegancki

Dżastii pisze...

Cudeńko :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękna oprawa zdjęcia, ślicznie ozdobiona rameczka. Bardzo romantyczna pamiątka :-)

dokaem pisze...

Piękny komplecik! Bardzo delikatny i romantyczny :)

Niebiesko_Oka pisze...

Piękna ramka, cudnie ją ukwieciłaś :).

Aggie pisze...

Piękny komplet, w sam raz na Walentynki :-)

szepty serca pisze...

cudo!!!!

ellyscard creatief pisze...

Beautiful box,very elegant.

askoz pisze...

Pięknie i romantycznie .

Unknown pisze...

Rewelacyjna ramka, nastrojowa mega romantyczna :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Rewelacja!!!!!!!!!

a.le kartka pisze...

Cudo!

Dobra pisze...

Cudowne prace, przepiękna kolorystyka.

Becia scrapuje pisze...

Cudeńko!

Justyna pisze...

Przepiękna praca.

Papierowe Zacisze Angel pisze...

Jak zwykle z przyjemnością ogląda się Twoje kwiatowe kompozycje. Masz talent, absolutnie... Sms wysłany. Trzymam kciuki. Pozdrawiam.

artiza pisze...

cudeńka...piękne kompozycje...ach

De hobbydroom pisze...

I LOVE IT Monika!!
Hugs, Mandy

wiola_c pisze...

Prześliczny komplecik, kompozycje kwiatowe na nim urzekające i romantyczne, idealny na walentynki. :D

GosiaMachynia pisze...

Fantastyczna robota :)) każdy detalik pięknyi perfekcyjny :) Starsznie mi się podoba !!!!

Cameliowekarty pisze...

zakochałam się w tej ramce :) cudooo:)

krystynas pisze...

Pięknie i bardzo delikatnie - cudny komplet.

Arleta pisze...

wspaniały komplecik

Ludkasz pisze...

Piękny komplet:)

Ewa S. pisze...

Ależ cudny, znów z przepiękną kompozycja kwiatów!!!