Translate

piątek, 20 lutego 2015

Ribbons and pearls

Wstążki i perły to temat kolejnego wyzwania Marianne`s Design Divas. Do zdobycia dwie świetne  nagrody od sponsorów, a wyzwanie bardzo przyjemne, więc zapraszam do wspólnej zabawy.

Moja interpretacja to słodka kartka z tortem :)


Tort wycięłam nowy Marianne D LR0341 i poszalałam z perełkami. Dodałam ramkę z serwetki Marianne D CR1248.


Kwiaty zrobiłam wykrojnikiem CR1203 z różowego papieru czerpanego, dodałam różyczki RB2215 i listki LR0138.


Wewnątrz kartki przykleiłam baloniki COL1378.


Zapraszamy do wspólnej zabawy! Pamiętajcie, że aby wziąć udział w walce o nagrodę, trzeba użyć minimum trzech produktów Marianne Design :)

19 komentarzy:

viola pisze...

Piękna kartka

kalinka pisze...

Ale fajny pomysł! a wykonanie genialne!

ewinka Nowa pisze...

Sama słodycz i elegancja :-))) Tort pięknie ozdobiony :-)))

Pasje Justychy pisze...

Uroczo słodka :)

Wanda pisze...

cudna karteczka piekne kolory i układ oraz dodatki :)

GosiaMachynia pisze...

Ale cudowna :)) Torcik genialny :))

SD pooja pisze...

SO pretty !

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękna i do tego Twoje kwiaty SUPER !!!

a.le kartka pisze...

Przpiękna kartka! Tort z perełkami i kwiaty zachwycają:)

Unknown pisze...

prześliczna kartka :) torcik pierwsza klasa :)

Lady E pisze...

Ostatnio trochę chorowałam i do tego mnóstwo pracy i takie cudności mnie ominęły!! Śliczna kartka a tort jest cudny!!! Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Smakowity tort i lekka, delikatna, romantyczna kartka:-)

artiza pisze...

pięknie, elegancko i smakowicie...ach

zmorka pisze...

Super :))

AgaSi pisze...

Przecudna! I zazdrośćcie mi - jest moja !!!!!! Stoi sobie na biurku, zerkam na nią za każdym razem, gdy do niego siadam, czyli bardzo często :) Dziękuję Ci, Moniś :*

moniqurd pisze...

Śliczna i delikatna.

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka i nie dziwię się, że Aga jest nią zachwycona i tak często siada do biurka, pewnie po to by nic nie robić tylko się na nią patrzeć. :D

Ewa S. pisze...

Rewelacyjna, ogromnie mi się podoba sposób wkomponowania tortu w ramkę!!!

Lieve pisze...

super mooi